Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 2024-04-27, 2:57 AM

Дивофізика та шкільний світ

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [20]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Позакласний захід з фізики

Об'єктивні  зміни  навколишнього  світу  вимагають  від  практичних  педагогів  відповідного  реагування.

У  зв'язку  з  цими  змінами  проблема  освіти  як  суми  знань  перетворюється  на  проблему  освіти  для  інтеграції  особистості  у навколишній  світ, який  вимагає   уміння  спілкуватися і співпрацювати.

Учитель  сприяє  розвиткові  особистісних   характеристик  учня, як  повноправного  учасника  навчального  процесу.

В  роботі  з   учнями  з'ясувалось, що  вміння  логічно  мислити  на  високому  рівні  розвинуті  не  у кожного. Багатьом  учням  не  вдається  застосувати  отримані  знання  в  новій  ситуації .

У  новій  технології  навчання  ставка  робиться  на  особистість  учня, на  його  прагнення  до  самовираження, самореалізації. Розвиток  творчого  потенціалу дитини  досягається  за  умови  інтересу  до  предмету вивчення. Позакласна  робота  з  фізики  покликана  розвивати  цей  інтерес. Саме  після  того,  як  дитина  включається  в  процес  пізнання  через  цікаві  досліди  пов'язані  з  життям, вона  починає  розуміти  предмет .

Проведення  тижня  фізики  в  школі, крім  вище  поставленої  мети, має  завдання  познайомити  з  предметом  і  учнів  початкової  школи. Фізика  - майстриня  загадувати  загадки  і  знаходити  на  них  відповіді.Побачене   і  розсекречене  диво  дитина  запам'ятає  на  все життя і  захоче  сама  бути  чарівником .

Для  старшокласників  це  мотив  для  того, щоб  глибше  зрозуміти  суть  фізичних  явищ, прочитати  додаткову  літературу, тобто позакласні  заходи  спонукають  до  самостійної  творчої  праці.

Досвід  проведення  позакласної  роботи  показує, що  вона  корисна  і  для  вчителя - дає  змогу  побачити  нерозкритий  потенціал дитини  і поштовх  для  подальшої  роботи  з  учнем .

Проведення  тижня  фізики  має   велику  виховну  роботу  в  плані  самоорганізації  шкільного  колективу. Всю  роботу  проводить  не  вчитель, а  оргкомітет  створений  з  учнів  7 – 11 класів. Оргкомітет  проводить  конкурси   і  на  лінійці  нагороджує  їх переможців. Учні  відчувають  усю  покладену  на  них  відповідальність. Вони  діють  як  дорослі – надалі  це  вже  кращі  помічники  вчителя.

Цікавим    для  всіх  є  семінар  «Роль  українських  вчених  в  освоєнні  космосу» .Учні  виступають   із  рефератам по  даній  тематиці, опрацювавши  багато  матеріалу і  вибравши  головні  і  цікаві  факти з  розвитку  космонавтики.

Тему  для  лекторію  «Жінки - фізики» обирав  не  вчитель,  а  самі  учні, які виявили  бажання  готуватись  до  виступу  з  лекцією  перед  широкою  аудиторією. Спонукав  до  вибору  теми  той  факт, що  у  фізкабінеті  серед  портретів  видатних  вчених  - фізиків  не  має  портрету  жінки .Ось  вам і спрацювала  гендерна  політика .

Звичайно  всі  активно  взяли  участь  у  конкурсі  малюнку  «Фізика – наука  про  природу». Особливо  це  учні  молодшого  шкільного  віку. Учням  було  цікаво, вони  були  активні, небайдужі. Адже  всіх  їх  на  тиждень  взяла  в  полон  її  величність  Фізика. Давайте  нею  захоплюватись, говорити  їй  компліменти, схилятися  перед цією  наукою. Давайте дружити  з  фізикою!

 

План  заходів

На  тиждень

ПОНЕДІЛОК

1)Засідання  оргкомітету по  проведенню  заходів.

/голова  огркомітету- Хом'як Наталя  10 клас/

2) конкурс  « Найкращий  стан  підручника  з  фізики»

 

ВІВТОРОК

1)Конкурс   на  кращий  зошит  з  фізики.

2)Конференція «Жінки  -ФІЗИКИ»

(свої  реферати  зачитають  учні 9-11 класів)

 

СЕРЕДА

1)Семінар  на  тему 

« Роль  Українських  вчених  в  освоєнні  космосу ».

2)Працює  кінозал. Перегляд  фільмів  про  вчених  фізиків, про  Чорнобильську  трагедію.

 

 ЧЕТВЕР

1)КОНКУРС  МАЛЮНКУ на  ТЕМУ 

«Фізика -  наука  про  природу».

(приймаються  також  портрети  вчених  фізиків )

2) «Дивофізика. Цікаві  досліди  з  фізики». Захід  для  учнів  молодшого  шкільного  віку (2 – 5кл)

 

П ЯТНИЦЯ

1) КЛУБ  ЛЮБИТЕЛІВ  ФІЗИКИ - позакласний  захід  для  учнів 6-11класів.

2)Засідання  оргкомітету по  підсумках  роботи .

 

 --------------------------------------------------------------

 --------------------------------------------------------------

КЛУБ  ЛЮБИТЕЛІВ  ФІЗИКИ

 

 Ведучий .

Дорогі  діти, вчителі, гості!

Раді  вітати  Вас  на   засіданні клубу  любителів  фізики.

   

Підручник:

Скільки  є  цікавих  фактів,

Хочеш  знати  все на  світі?

Тож  готуйтеся  до  справ

 як  дорослі  так  і діти.

Бібліотекар:

Наша  фізика - супер наука,

Важко  розв язок  вірний  знайти.

Якщо  в  друзі  візьмеш   підручник

Переможцем  опинишся  ти.

Ведуча

Фізика  сучасна  - наука  примхлива 

Підручник  дає  знання, та  не  для  лінивих.

Бібліотекар:

 

А  зараз ми  проведем  підсумок  конкурсу  «В  мене  найкращий  підручник  з  фізики !»

В  конкурсі  приймали  участь  підручники  учнів  7,8.9,10,11  класів. Для  оголошення  результатів  конкурсу  запрошуємо  комісію, що  проводила  цей  конкурс.

(Оголошення  результатів  здійснюють  голова  комісії, Вчитель. Бібліотека).

Ведуча

Для  оголошення  переможця  конкусу  слово  надається  Бібліотекару  школи (оголошується  переможець)

Для  нагородження  переможців  запрошуємо  вчителя  фізики  і  Підручник

( нагородження  переможців)

 

 

УЧЕНЬ 1:

В  педагогіці  новації 

Вже  зазнали  апробації.

Вчити  треба  не  пасивно,

А  гуртом  Інтерактивно.

 

Ми гарно зошит  з  фізики  ведемо,

Все  головне  записуєм  і  виділяєм,

На  запитання  там  відповідь  знайдемо,

І  в  конкурсі « На  кращий  зошит» ми  участь  приймаєм!

 

Ведучий:

Увага! Проведемо  підсумок  конкурсу  «Я  вмію  вести  зошит  з  Фізики». (Комісія  що  проводила  конкурс  підводить  піідсумки.)

Увага !Для  оглошення   та  нагородження  переможців  запрошуємо  вчителів та  зауча  школи. (Оголошується  переможець  і  нагороджуються  грамотою)

 

УЧИТЕЛЬ :

Я  навчаю  всіх  у  класі 

І  навчаю  гратися

Щоб  ви  знали, як цікаво

Граючись  навчатися.

 

 

 

ВЕДУЧИЙ

  Зараз продемонструю  вам цікаві  досліди. А  всіх  вас  попросимо  пояснити: які  фізичні  закони  пояснюють  ці досліди?

Учень 2

Фізика  наука  про  простір  і  час

Це  наука  про  силу  і  дію

Це  наука  про  світ  і  про  нас 

Я  вивчаю  їїі  радію.

Ведучий:

Здається  до  нас  гості. Це  напевне  Інопланетяни.

Інопланетянин І

 –ми  потрапили  в катастрофу

Нам  потрібна  ваша  допомога.

Інопланетянин  ІІ

-         Як  називається  ваша  планета?

-         Який  її  радіус?

-         Якої  швидкості  треба  задати  нашому  космічному  кораблю, щоб  він  вийшов  на  орбіту  Землі?

-         Ми  вам  вдячні. Давайте  будемо  подорожувати  разом  у  Всесвіті.

(Показуємо  відривок  фільму  про  Всесвіт)

 

Учень 3

Ми  любимо  конкурси  інтерактивні,

Щоб  стали  міцними  знання  продуктивні

Змагатися  хочемо  ми  залюбки

Щоб  виросли  творчості  в  нас  колоски.

 

Ведучий

Я  у  руки  взяв  підручник  та  відкрив  задачі

 Що  таке  фізичне  тіло, що  воно  все  значить.

(Учні  дають  відповідь)

Вчитель

Що  таке  закон  природи?

Чи  його  змінити  можна ?

Чому  треба  всьому  людству  діяти  належно ?

 

(відп.)

 

Компютор

Якщо  ще  зовсім недавно у 20  столітті  основним  законом  була  формула  Енштейна, то  у  21  столітті  найактуальнішим  став  закон  Муаро  - «Кожні  18  місяців  інформація  подвоюється ».

 

Нам  не  треба  вже  думати  над  питанням  «Чому», а  шукати  правильну  відповідь  серед  тієї  інфомації  яка  вже  відома  людству.

Пропоную провести  конкурс ерудитів

Ведуча

Запрошуються  учасники  конкурсу  ерудитів

Запитання (ВИБЕРИ  ПРАВИЛЬНУ  ВІДПОВІДЬ)

 1)Ви  напевне   чули   прислів’я  «Коси  коса, поки  роса».

 Чому  косарі  намагаються  косити  росою?

А.Зменшується  сила  тертя.

Б. Збільшується  сила  опору

В.Роса  не  впливає  на  покоси.

Г.Мокра  трава  змінює  масу.

2)

Ведучий

Ми  любим  конкурси  чудові,

Вони  нам  радість  принесуть

Розглянемо  питання  в  школі

Хай  діти  відповідь  дадуть.

Учень 4

Фізика  наука  експериментальна.

І  їївивчати  буду  я  фундаментально.

Я  люблю  лабораторні, практикум  і  досліди.

Це   в  житті  нам  знадобиться  дітям  і  дорослим.

 

Конкурси

 

1.     Скільки  секунд  в  одній  хвилині?

2.     Чому  дорівнює  кут  падіння?

3.     Скільки  грамів  в  одному  кілограм?

4.     Скільки  годин  в  одній  добі?

5.     Що  вимірюють  в  м\с?

6.     Куди  спрямоване  доцентрове  прискорення?

7.     Сіль  - це  кристал  чи  аморфне  тіло?

8.     Як  називається  процес  переходу  твердого  тіла  в  рідину? 

9.      Що  електрики  називають  козою?

10.  Що  в  перекладі  на  нашу  мову  означає  слово  «фото»?

Ведучий  оголошує  переможця  конкурсу .

 

Протягом  тижня  фізики  кращі  учні  школи  підготували  і  провели  лекції  на  фізичну  тематику.Ми  запрошуємо  їх  до  нас.

У  номінації  « Цікава  фізика»  перемогли(  оголошується  переможець)

У  номінації  ( Видатний  вчений ) отримав  перемогу  (оголошується переможець)

У  номінації «  Український  фізик» перемогу  отримала  робота  і  виступ  учня(ім’я  учня)

Підводиться  підсумок  конкурсу  малюнків  на  фізичну  тематику. Нагороджуються  переможці.

Категорія: Мої статті | Додав: Тамара (2012-12-12)
Переглядів: 2927 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Друзі сайту
http:/poetkulakivski.ucoz.ru/

Copyright MyCorp © 2024