Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Неділя, 2024-04-28, 1:44 AM |
Дивофізика та шкільний світ | |
Вітаю Вас Гість |
|
Роботи гуртка
Проект [Тиждень фізики] Мета проекту: Сприяти самостійному формуванню інтелектуальних, спеціальних і загальнокультурних знань і вмінь учнів, розвитку таких умінь, як ініціатива, співпраця, бачення проблем і прийняття рішень, одержання і використання інформації, самостійного навчання, планування, розвитку комунікативних навичок, розвиток життєвих компетенцій та творчих здібностей учнів ;розкрити роль вітчизняної науки, виховання якостей громадянина з активною тпозицією. Тип проекту: -практично –орієнтований на творчу реалізацію особистості. -колективний; -довготривалий. Учасники проекту: учні 1-11 класів Керівник проекту : вчитель КулаківськаТ.І. Етапи реалізації проекту І ЕТАП –– мотиваційно- дослідницький
Мотивування дітей на проведення тижня фізики, розгляд різних варіантів та пропозицій ; збирання самими учнями банку пропозицій; опрацювання літератури за темою проекту спільно з членами гуртка «Фізика дивовижного»; ІІ ЕТАП – ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ Робота оргкомітету ; активне стимулювання самостійної творчої діяльністі дітей, координація діяльністі різних груп з підготовки програми. Моніторинг , проведення підготовчих заходів, написання рефератів, створення презентацій, випуск стіннівок ІІІ ЕТАП – практичний Проведення «круглих столів», диспутів, робота кінозалу; проведення конкурсів,виставок,засідання творчих груп, оформлення газети,демонстрація цікавих дослідів;проведення « Вечора цікавої фізики» ІV ЕТАП – РЕФЛЕКСИВНИЙ
Аналіз успішності виконання проекту й ефективності проведення конкурсів та міроприємств; нагородження переможців конкурсів,проведення безстрокової акції по енергозбереженню; анкетування по визначенню оцінки учасникам; проведення самооцінки реалізації поставлених цілей. Очікувані результати -перетворення учнів із об'єктів виховного впливу на суб'єктів діяльності; -розвиток уміння працювати в команді; -активізація процесів згуртування учнівського колективу; -розвиток пізнавальних інтересів дітей різного шкільного віку; -вдосконалення вміння орієнтуватися в інформаційному просторі ; -оптимізація співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу; -створення ілюстративних, інформаційних матеріалів;
Актуальність: «Притаманний сучасній цивілізації динамізм, зростання соціальної ролі особистості, гуманізація і демократизація суспільства,інтелектуалізація праці, швидка зміна техніки і технологій в усьому світі- все це потребує створення таких умов, за яких народ України став би нацією, що постійно навчається»,-саме так сформульовані стратегічні задачі державної національної програми «Україна ХХІ століття». Виходячи з цього, основне завдання школи – розвивати учня, як гармонійну особистість ,здатну до неперервного самовдосконалення шляхом самоосвіти. Тиждень фізики- це і цікаво і корисно! Роль точних наук на сьогоднішній день важлива не тільки для нашої держави,але й для людства в цілому. Тому важливо прививати інтерес до вивчення фізики, однієї з основних природничих наук, уже з молодших класів. [Готуємся! Незабаром Тиждень фізики] Конкурс кросвордів ( оцінюється зміст, геометричне розміщення, зовнішнішній вигляд зображення) Конкурс рефератів про вчених-фізиків (Оцінюється зміст, оформлення) Конкурс повідомлення про фізичні винаходи ( оцінюється форма повідомлення, зміст, актуальність) Підказка: користуйся Інтернет – ресурсами Додатки ЦЕ ЦІКАВО Дай відповіді на запитання
Маса Місяця менша за масу Землі, отже, сила гравітації Місяця теж менша. На Місяці ти важив би у шість разів менше, ніж на Землі. Скільки? *** Тіла птахів і риб від природи мають обтічну форму. Така форма мінімізує опір повітря і води , зменшуючи тертя та даючи змогу рухатися швидше. ( Як люди вчаться у живих істот?) *(** Лише за 1 годину на землю потрапляє така кількість сонячного світла, якого вистачає , щоб забезпечити енергією кожну оселю на Землі на цілий рік. ( Як людина використовує сонячну енергію?) *** Відновлювана енергія- джерела енергії, що не вичерпуються , адже вони весь час поповнюють самі себе. Відновлювана енергія отримується з природних джерел, таких як сонячне світло , хвилі, припливи , вітер і геотермальне тепло. ( Як наші предки використовували енергію вітру?) *** Звук виникає в результаті вібрації предметів. Звуки також поширюються у рідинах та твердих тілах. Молекули у твердих тілах розташовані ближче одна до одної ніж у рідинах чи газах, тому звук передається по них набагато швидше. Кити та дельфіни використовують звук для спілкування. Пісні китів можуть сягати на відстань до 800км під водою.
( Як можна дізнатися про наближення поїзда, якщо ви знаходитесь за залізничних коліях ?) *** Світло не безбарвне: воно розкладається у спектр, що має всі кольори веселки. Колір предмета залежить від того ,які кольори предмет поглинає, а які відбиває. Наприклад, листок дерева зелений тому, що його поверхня поглинає всі кольори крім зеленого, який вона відбиває. ( Чому сніг білий?Зможеш пояснити?) *** Тепло поширюється трьома способами:за допомогою теплопровідності,випромінювання та конвекції. Птахи , використовуючи конвективні небесні потоки ,можуть плавно підніматися вгору. Існують речовини, які добре проводять тепло - провідники тепла та термоізолятори. ( Якими речовинами - провідниками тепла чи ізоляторами твоя мама вкриває на зиму продукти, щоб вони не замерзли?)
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |