Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 2024-04-28, 1:44 AM

Дивофізика та шкільний світ

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Роботи гуртка

 

Проект

[Тиждень фізики]

Мета проекту:

Сприяти самостійному формуванню  інтелектуальних, спеціальних і загальнокультурних знань і вмінь учнів, розвитку таких умінь, як ініціатива, співпраця,  бачення проблем і прийняття рішень, одержання і використання інформації, самостійного навчання, планування, розвитку комунікативних навичок, розвиток життєвих компетенцій та  творчих здібностей учнів ;розкрити роль вітчизняної  науки, виховання  якостей громадянина з активною тпозицією.

      Тип проекту:

-практично –орієнтований на творчу реалізацію особистості.

-колективний;

-довготривалий.

 Учасники проекту:  учні 1-11 класів

Керівник проекту : вчитель КулаківськаТ.І.

Етапи реалізації проекту

І ЕТАП –– мотиваційно- дослідницький

 

Мотивування дітей на  проведення тижня фізики, розгляд  різних  варіантів та  пропозицій ; збирання самими учнями  банку пропозицій; опрацювання літератури за темою проекту спільно з  членами гуртка «Фізика дивовижного»;

ІІ ЕТАП –  ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ

 Робота  оргкомітету ; активне стимулювання самостійної  творчої діяльністі дітей, координація діяльністі різних груп з підготовки програми. Моніторинг , проведення підготовчих заходів, написання рефератів, створення презентацій, випуск стіннівок

ІІІ ЕТАП – практичний

Проведення «круглих столів», диспутів, робота кінозалу; проведення конкурсів,виставок,засідання творчих груп, оформлення  газети,демонстрація цікавих дослідів;проведення « Вечора цікавої фізики»

ІV ЕТАП – РЕФЛЕКСИВНИЙ

 

  Аналіз успішності виконання проекту й ефективності проведення конкурсів та міроприємств; нагородження переможців конкурсів,проведення безстрокової  акції по  енергозбереженню; анкетування по визначенню оцінки учасникам; проведення самооцінки реалізації  поставлених  цілей.

Очікувані результати

-перетворення учнів із об'єктів виховного впливу на  суб'єктів  діяльності;       

-розвиток уміння працювати в  команді;

-активізація процесів згуртування учнівського колективу;

-розвиток пізнавальних інтересів дітей різного шкільного віку;

-вдосконалення вміння орієнтуватися в інформаційному  просторі  ;

-оптимізація співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу;

-створення ілюстративних, інформаційних матеріалів;

                                                                                     

                                                Актуальність:

    «Притаманний сучасній цивілізації динамізм, зростання соціальної ролі особистості, гуманізація і демократизація суспільства,інтелектуалізація праці, швидка зміна техніки і  технологій в  усьому світі- все це  потребує створення таких умов, за яких  народ України став би  нацією, що постійно навчається»,-саме так сформульовані стратегічні задачі державної національної  програми «Україна ХХІ століття». Виходячи з цього,  основне завдання школи – розвивати учня, як  гармонійну особистість ,здатну до неперервного самовдосконалення шляхом самоосвіти.

Тиждень фізики- це і  цікаво і корисно! Роль точних  наук на  сьогоднішній  день  важлива не тільки  для  нашої  держави,але й  для людства в  цілому. Тому  важливо  прививати  інтерес до  вивчення фізики, однієї з основних  природничих наук, уже з  молодших  класів.

[Готуємся! Незабаром Тиждень фізики]

Конкурс   кросвордів ( оцінюється  зміст, геометричне розміщення, зовнішнішній вигляд зображення)

Конкурс рефератів про  вчених-фізиків   (Оцінюється зміст, оформлення)

Конкурс повідомлення про фізичні  винаходи  ( оцінюється форма повідомлення, зміст, актуальність)

Підказка: користуйся Інтернет – ресурсами

Додатки

ЦЕ ЦІКАВО

Дай відповіді на запитання

 

Маса Місяця менша за масу Землі, отже, сила гравітації  Місяця теж менша. На  Місяці ти важив би у шість разів менше, ніж на Землі.               Скільки?

***

Тіла птахів і риб від природи мають обтічну форму. Така форма мінімізує опір повітря і води , зменшуючи  тертя та даючи змогу рухатися швидше.

(      Як  люди вчаться у  живих істот?)

*(**

Лише за 1 годину на землю  потрапляє  така кількість сонячного світла, якого вистачає , щоб забезпечити енергією кожну оселю на Землі на цілий рік.

(         Як людина використовує сонячну енергію?)

***

Відновлювана енергія- джерела енергії, що не вичерпуються , адже вони весь час поповнюють самі себе. Відновлювана енергія отримується з природних джерел, таких  як сонячне світло , хвилі, припливи , вітер і геотермальне тепло.

(    Як наші предки використовували енергію вітру?)

***

Звук виникає в результаті вібрації предметів. Звуки також поширюються у рідинах та  твердих тілах. Молекули у

твердих тілах розташовані ближче одна до одної ніж у рідинах чи газах, тому звук передається по  них набагато швидше.

Кити та  дельфіни використовують звук для  спілкування. Пісні китів можуть сягати на відстань до 800км під водою.

 

(            Як можна дізнатися про наближення поїзда, якщо ви  знаходитесь за  залізничних коліях ?)

***

 Світло не безбарвне: воно розкладається у спектр, що має всі кольори веселки.  Колір предмета залежить від того ,які кольори предмет поглинає, а які відбиває. Наприклад, листок дерева зелений тому, що його поверхня поглинає всі кольори крім зеленого, який вона відбиває.

(         Чому сніг білий?Зможеш пояснити?)

***

Тепло поширюється  трьома способами:за допомогою теплопровідності,випромінювання та конвекції. Птахи , використовуючи конвективні небесні потоки ,можуть плавно підніматися вгору. Існують речовини, які добре проводять тепло - провідники тепла та термоізолятори.

 (       Якими речовинами - провідниками тепла чи ізоляторами твоя мама вкриває на зиму продукти, щоб вони не замерзли?)

 

 

Форма входу
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
http:/poetkulakivski.ucoz.ru/

Copyright MyCorp © 2024