Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 2018-12-19, 10:05 AM

Гурток "ФІЗИКА ДИВОВИЖНОГО" Старочуднівськогутя...

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [19]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Проблеми розвитку ядерної енергетики в Україні.Чорнобильська катастрофа та ліквідація наслідків.

Проблеми  розвитку  ядерної  енергетики  в  Україні. Чорнобильська  катастрофа  та  ліквідація  наслідків.

Мета: Висвітлити  проблеми  розвитку  ядерної  енергетики в Україні; узагальнити  та  систематизувати  тему «Радіоактивність, вплив  радіоактивних  випромінювань  на  живу  і  неживу  природу, ядерний  реактор, біологічна  дія  радіоактивного  випромінювання»;

На  прикладі  Чорнобильської  трагедії  виховувати  в  учнів  відповідальне  ставлення до  виконуваної  роботи  та  розкрити роль  і  місце  особистості  як  складової  частинки  планети  ;виховувати  відчуття  людяності, порядності;

Сприяти  формуванню вміння  учнів  готувати повідомлення  та презентації, удосконалюючи  вміння  працювати  на  комп'ютері та  застосовувати  знання  отримані  з  інших  предметів, розвивати  вміння  одержувати  нові  знання  з  самостійно  знайдених  джерел, науково – технічної  літератури, вміти  виділити  головне,  порівняти  та  аналізувати, інтерпретувати  отримані  результати.

 

 

Обладнання: урок  проходить  в  комп'ютерному  класі, плакати з  висловами великих  вчених, портрет  А. Ейнштейна, таблиця з  характеристикою  діяльності  АЕС  України, музичний  супровід- Й.С. Бах «Аве  Марія», схема виховного моменту, фільм  про  Чорнобильську  трагедію.

 

ХІД  УРОКУ

1 .Мотивація. Вступне  слово  вчителя: Земля - планета людей , колиска  розуму.

2.Захист  рефератів  та  презентацій  , як  наслідок  роботи учнів  у  групах (секціях) науковців, представників громадськості  та  ЗМІ.

План  виступів

Радіоактивність. Ядерний реактор. Історія  розвитку  ядерної  енергетики  на  Україні.

 

Радіація  і  людина. Вплив  на  здоров'я  людини  радіоактивних  циклів  АЕС.

 

Чорнобильська  катастрофа, її причини  та  наслідки.

3 . Перегляд фільму .

4.Підсумок  уроку .

 

Земля  - єдина  відома  нам  планета  у  Всесвіті,  де  можливе  життя  людини. Однак  у  результаті    нерозумної  господарської  діяльності  Земля стає  все  менш  придатною  для  цього. Сьогодні  ¼  населення  користується  2/3  загальносвітових  природних  ресурсів,  а  половина  людства  ледве  зводить  кінці  з  кінцями.  Через  нерозумне  ведення  господарства  знищуються  природні  ресурси,  так  потрібні  для  підтримки  життя   і  процвітання  людей: родючий  грунт  або  забруднюється , або  змивається  у воду (в  море ); біологічні  ресурси  експлуатуються  настільки, що їх   відтворення  стає  неможливим,  забруднювачі ,які  викидаються в  атмосферу  і  водойми , порушують  складний  механізм  клімату.  В  результаті  здатність  нашої  планети  підтримувати  людське  життя  зменшується,  тоді  як  зріст  народонаселення  висуває  все  нові  вимоги.

Людство  ще  не  навчилося  жити  в  злагоді  з природою. Відкриття   учених , незважаючи  на  їх  величезне  значення, часто  потрапляють  до  безвідповідальних  рук, завдають  неповторної  шкоди  всьому  людству .

Одним  з  таких  епохальних  відкрить є  освоєння  енергії  атомного  ядра, яке  могло  вирішити  основну  проблему  людства  - енергозабезпечення .

 

 

  Захист  рефератів  та  презентацій 

Додаток 1: "Радіоактивність. Ядерний  реактор. Розвиток  ядерної  енергетики  в  Україні" - робота  Філінського  Артема.

«Радіація  і  людина » - роботи   Ващук  Уляни  та  Мартинюк  Анастасії.

«Чорнобильська  катастрофи, її  причини  та наслідки»-  Роботи  Мартинюк  Юлії, Черкасової  Олени та  Купневич  Ігоря).

 

Перегляд  кінофільму  «За  хвилину  до  катастрофи»(Додаток 2)

 

Підсумок  уроку

На  дошці  записано  запитання:

 **Яка  роль  і  місце  кожної  людини  на  Землі?

** Чи  залежить  від  мого  життя  життя  планети  Земля?

 Учитель  звертається  до  учнів  з  пропозицією  розглянути  схему  та  поставити  стрілочки  між  взаємовідповідними  компонентами, а учні розставляють стрілки  взаємовідповідності.

Як  тут  не  погодитись    з  думкою  Альберта  Ейнштейна, який  свого  часу  сказав: « Відкриття  розподілу  урану  загрожує  людству  не  більше, ніж  сірник. Подальший  розвиток  людства  -  від  його  моральних  засад, а  не  від  технічного  прогресу».

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Тамара (2012-12-12)
Переглядів: 1550 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Друзі сайту
http:/poetkulakivski.ucoz.ru/

Copyright MyCorp © 2018