Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 2018-02-21, 2:10 PM

Гурток "ФІЗИКА ДИВОВИЖНОГО" Старочуднівськогутя...

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [18]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Готуюсь до атестації

Вважаю, що фізика – це постійне дослідження , підтвердження істини.

У нашому кабінеті фізики висить стенд із висловом Михайла Ломоносова «Дослід цінніший від тисячі думок народжених уявою».Цей вислів є важливим і для вчителя - на кожному уроці фізики має бути експеримент, проводиться дослідження, учень має бачити на власні очі підтвердження факту, що доводиться математичною формулою. Це дає можливість розвивати здібності учнів, їх творчість, вміння приймати свої рішення, відповідати на питання, правильно сприймати критику, доводити свою точку зору. При використанні дослідницького методу учнів ставлять в таке положення, в якому буває дослідник, який зіткнувся з незрозумілим явищем, з проблемою, і вони повинні її самостійно вирішити. Для цього їм необхідно продумати і поставити експеримент, зробити висновки, оцінити їх достовірність.

 Наприклад,  на уроці з фізики у 9 класі при вивченні теми  «Електричне коло та його складові»  розпочинаю урок  з фронтального експерименту. Складаємо електричне коло з батареї гальванічних елементів,низьковольтної лампочки,проводів і ключа. Дана тема не є новою для учнів.  Вона  знайома їм з уроків трудового навчання з розділу «Електротехнічні роботи». Декільком учням пропоную зобразити схему цього кола на дошці.  Під час демонстрації приладів(акумулятора, гальванічного елемента, електричної лампи,резистора, електричного дзвінка,нагрівального елемента, ключа, плавкого запобіжника) учні самостійно відтворюють умовні позначення елементів в електричних схемах, використовуючи набуті знання , вони  виходять до дошки і заповнюють таблицю « Умовні позначення елемента електричного кола». (Метод «Ланцюжок)».Учні( після проведення інструктажу  з техніки безпеки) із задоволенням складають коло за запропонованою схемою. Тут доречна мотивація про щоденне використання людиною  електроенергії у побуті, використання набутих знань для здобуття майбутньої професії.

Категорія: Мої статті | Додав: Тамара (2017-02-05)
Переглядів: 74 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Друзі сайту
http:/poetkulakivski.ucoz.ru/

Copyright MyCorp © 2018